ALLTID FRI FRAKT LEVERANS 3 -7 ARBETSDAGAR

SÄKRA BETALNINGAR MED KREDITKORT, KLARNA ELLER PAYPAL

Ångerrätt och retur

Retur och ångerrätt gäller ej för produkter som har tillverkats specifikt för kunden eller på annat sätt tryckts enligt kundens önskemål.

Du har rätt att ångra ditt köp och returnera en öppnad vara inom 14 dagar från att du mottagit din beställning (gäller ej namnlappar och personliga produkter). Produkten ska vara oanvänd och i gott skick för att returen ska godkännas. För att returnera en vara behöver du registrera din retur och ange returorsak genom att mejla oss på info@namly.se. Om returen godkänns skickar vi en returetikett. Returen skickas som ett vanligt brev, men tänk på att försegla försändelsen noggrant. Returfrakten bekostas av köparen.(Använder man vår retursedel drar vi av 79 kr vid återbetalningen så betala inget hos serviceombudet)

Ångerätt för standardprodukter
För standardprodukter gäller ångerätten enligt distansavtalslagen:
• 14 dagar från mottagandet
• Full återbetalning
• Returnera varan i samma skick som du mottog den
• Personliga produkter är undantagna från ångerätten

När du fyllt i returetiketten skickar du din retur till följande adress:

Namly Design/Trivo AB
Terminalgatan 9
232 61 ARLÖV
 

Om varan inte hämtas ut från ombud inom 6 dagar, eller om felaktiga leveransuppgifter har angetts, skickas varan automatiskt i retur. Köparen debiteras då en fraktavgift på 200 kr, och resterande ordervärde återbetalas. Vid retur eller om varan inte kan levereras är det kundens ansvar att kontakta både oss och Klarna för att undvika extra avgifter. Återbetalning sker inom 14 dagar från det att vi mottagit returen.

OBS: Om du har mottagit en skadad produkt ska du inte returnera den. Kontakta oss istället för vidare hjälp.

Reklamation

Vid eventuella fel eller brister på produkter, vänligen kontakta oss så att vi kan lösa problemet på bästa sätt. Skicka ett mejl till info@namly.se och bifoga en bild på skadan. Vi behöver bli informerade så snart som möjligt, men senast inom 14 dagar efter att du mottagit varan. Vid en godkänd reklamation kommer vi omedelbart att ersätta produkten med en ny vara.

Reklamationsrätten gäller inte för skrivfel som kunden har gjort vid beställningen. Vår process är helt automatiserad, och vi påverkar inte stavningen av namnen. Beställningen behandlas automatiskt efter att du har genomfört köpet.